Šta se događa kada država napadne poduzetnika

Sep 29, 2017

Agrokor se u cijelom periodu svojeg poslovanja od 1989., zbog snažnog razvoja, susretao s raznim poslovnim izazovima, no oni su se uvijek rješavali. Krajem 2016. i početkom 2017. godine, Agrokor u potpunosti ostvaruje budgete i očekuje odličnu poslovnu godinu. Negdje u to vrijeme, unatoč održivosti poslovnog modela Agrokora, Vlada Republike Hrvatske odlučuje steći kontrolu nad Agrokorom kroz  pripremljen manevar. 

Vlada taj naum  ostvaruje ciljanim širenjem dezinformacija i glasina. Kroz izravnu političku intervenciju Agrokor je kritično destabiliziran na početku 2017. godine. To je ključni poslovni događaj i ključno vrijeme  u kojem će se analiziranjem rasvijetliti što se sa Agrokorom dogodilo i tko je za to stvarni krivac.

Iznosim činjenice o financijskoj situaciji u kompaniji kako bih ukazao na događaje koji su je dramatično promijenili.

Svaka uzbunjujuća, naročito ako je  dezinformirajuća, netočna i tendenciozna, izjava vladinih dužnosnika uvelike utječe na burze, investitore i dobavljače. Upravo je to neodgovorna politika učinila Agrokoru. Kako bih to dokazao, objavljujem i podatke o nekonsolidiranim prihodima od prodaje u kumulativu, te dio prezentacije koju je Martina Dalić predstavila Vladi.

Tabela 1.  Nekonsolidirani prihodi od prodaje kumulativ Agrokora

Prihodi Agrokor

Prezentacija Martine Dalić Vladi Republike Hrvatske u kojoj je jasno vidljiv drastični pad stanja zaliha od početka orkestriranog napada na Agrokor.

Zagreb 19.07.2017.

Pad zaliha Agrokor

Popis dobavljača sa sastanaka 27.3.2017. u Konzumu  na kojem su dobavljači podržali moju upravu Agrokora:

Kraš, Franck , AWT , Atlantic , Dukat , Vindija , TDR , Pet prom , Agrofructus , Mlinar , Zagrebačka pivovara, Unex , Podravka , Saponia, Granolio, Perutnina, Coca Cola, Karlovačka pivovara, Viro, Žito, Ricardo, Kutjevo, Alca, Pliva, Medika...

Svim dobavljačima Agrokora i ovim putem želim posebno zahvaliti za sve godine uspješne suradnje uz zaposlenike Agrokora, oni su cijelo vrijeme bili motor rasta i uspjeha kompanije. Iskreno Vam hvala.

Od početka medijskih i političkih napada Vlade RH na Agrokor, kompanija je izgubila značajan dio vrijednosti. Ministrica Dalić trebala bi znati da svaka informacija o tržišnoj poziciji, proizvodnji, rastu ili padu može utjecati na tržišnu vrijednost tvrtke.  Nakon nezapamćenog sinkroniziranog napada najviših dužnosnika Vlade i orkestrirane medijske hajke na management kompanije  pravo je čudo da je od Agrokora ostala ikakva vrijednost.


POVEZANI ČLANCI

PRETPLATITE SE NA NOVOSTI


SOCIAL

 

 

RSS